fredag 1 juli 2011

Full fart!!

I dag blir det fult ös till max! vi ska på Bodenalive och ha kul :D hoppas jag inte bränner ihjäl mig haha nee så illa är det inte...Än men jag har fått det riktigt hett om axlarna hehe XD och i går blev världens jobbigaste dag! När vi skulle rasta en av grannarnas hund som heter Dio för när vi kom runt husknuten var det två as bigga hundar som attackerade Dio när vi kom tillbaks till gården och kollade han om han var allvarlig skadad så hittade vi tre bitmärken på honom och stackars Dio pep hela tiden och typ lade sig ner på marken. Det slutade bra till slut för det visade sig inte vara så farligt och Dio mådde som han skulle sen på kvällen :) Men dagen var ändå inte helt kass för på dagen när jag, eve  och Tilda var på Aronsbadet så kom det fram några killar till Tilda och frågade om mig och Eve!! IIII!! vi höll på att sprängas när vi fick veta det, men än så länge så har vi inte hört något från dem :( men jag stannar ju typ tre dagar till. Hoppas! Hoppas! Hoppas!!!

Vi hörs<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar