måndag 11 juli 2011

Läslus XD

vet att jag varit jätte dålig på uppdatering men det har vart så mycket nu när min moster har kommit på besök :) hon ska stanna till lördag så vi kommer ha typ fullt upp med att göra en massa saker. I dag var jag tillbaks i stallet SÅ SKOJ!!! Stalleve red Natrrun och jag red Töfri (har äntligen lärt mig stava det rätt :P) nu när han har stått en vecka så måste vi ta det lugnt i början så det hände väl inte så mycket. I dag när jag var i stan så var jag bara tvungen att gå in på biblioteket och låna en ny bok XD jag är typ "läsnörd" eller...Det påstår i alla fall några av mina klasskompisar haha! I vanliga fall brukar eve följa med och skratta åt böckerna jag väljer så i dag kändes det lite tomt när jag valde Blodets röst hehe Evelina  hade sagt att jag alltid väljer böcker som har med blod att göra hehe XD 


Har inte lyckats få över bilderna från Lule än så nu blir det en låt i stället(en av mina favoriter<3)


                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar