torsdag 30 juni 2011

Tildas blogg!!

Sorry att jag inte bloggat på typ två dagar men vi har haft fult upp och gjort en massa saker :P jag lovar att ni kommer få en riktig uppdatering senare men som sakt just nu är det lite körigt. I dag ska jag och Eve åka till Aronsbadet och se om vi kan hitta någon kille att ragga på XD hihi nee det ske ändå inte gå..Men i försig så satt vi i går och typ kom på saker man kan och inte ska säga när man raggar haha vi var aströtta. Ett tips på vad man inte ska göra när man raggar är att slänga sin cykel på honom och säga: Ursäkta min cykel slant. Haha men det fattar man väl själv att man inte ska göra...Hoppas jag :S Det har kommit en ny bloggare som jag tycker ni ska kolla in, det är Eves lillasyrra Tilda kolla den ;) 

Hörs snart<3 (med bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar