måndag 20 juni 2011

En vecka kvar!!

Hej är tillbaks från Kalmar och är propp mätt! Subway har världens godaste alltså. När jag var i Kalmar hittade jag en tygväska med skinndetaljer och ballerinaskor som är militärfärgade med en fläta och kedja längst fram och självklart var vi tvungna att stanna till på Tokiga Tures (den bästa godisaffären   som finns!). När vi kom hem såg jag att vår nya bil har kommit hem!! Vi har väntat på den i ett halvår nu. Den e svart golf och går på disel och nu e det bara en vecka kvar tills jag och Evelina åker till Luleå!! Hurra! Längtar så! By the way Eve, så är det den nya väskan som kommer innehålla mitt handbagars.          


Hörs<3


 väskan jag köpte(ser mindre ut än va den är)

 Om ni undrar så nej, det e inte en penna i skon
 utan en pinne som var där när jag köpte skorna.

 Mmmm!

Subway! Subway! Subway!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar