söndag 1 januari 2012

Lite efter?!

Hallåj alla läsare! Vet att jag vart JÄTTE dålig på uppdateringen och jag ber om ursäkt för det. har vart ganska körigt nu de närmaste dagarna med nyår och jul och så. 

Tänkte sammanfatta vad som hänt lite.
Det är nu fyra hästar i stallet (som ni vet) Och en kompis kommer och rider på shettisarna(Kidsen som jag kallar dom) ibland. Min kusin(Sandra) har skaffat blogg som ni kolla in HÄR<33
Nyårsafton var jag i O-hamn (Oskarshamn) och kollade på fyrverkerier och sedan var jag hemma med familjen och några fler o tog det lugnt. Har ni något nyårslöfte??

Lite av smällarna i O-hamn
De finaste kommer lite längre in i klippet
(Ber om ursäkt för ljudet, fick använda min mobil som e lite cp)
GOTT  NYTT  ÅR  !!!!!!
          

På julafton var Elisabeth här och vi hade jättetrevligt<3 Jag fick ridhandskar, tights, en bokhylla, en mysdräkt och lite annat i julklapp :D Tackar, tackar!!<33     

Sen har jag en "läsar" fråga. Vad tycker ni (läsare) att jag ska blogga om? Tycker ni det är bra så här? Eller vill ni att jag bloggar om något speciellt? I så fall vad??
Vore jättekul om ni ville hjälpa mig lite här<33 Tack i förhand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar