onsdag 25 januari 2012

Hembakat

Tjena<3
Hej igen alla läsare! Hoppas ni har det gutt ;) Ska tillbaks till skolan imorgon hehe men då är det ju bara två dagar kvar till helgen. I morgon är det ju den 26 Januari och det råkar vara en speciell dag just därför att Sofia fyller 15 !! Sofia är en kompis sen dagis så något måste ju göras :) Jag ska sätta upp en lapp på matsalsdörren XD kan inte tala om vad som är på lappen ifall att hon skulle läsa detta men tänker uppdatera er på kvällen sen.


Eftersom jag går i 8:an nu så börjar det bli lite bråttom med att bestämma vilken gymnasielinje jag vill gå, det är sjukt stressande faktiskt :( för jag har inte en aning om vad jag vill bli. Vecka 10 ska jag ju praoa på konditori Nilssons så bakning kanske blir ett alternativ :\  Jag tänkte jag skulle experimentera lite själv nästa helg också...Undrar vem jag ska ge det till??? Aja det löser väl sig.


     Vi hörs<33

1 kommentar:

  1. joo de är sant. saknar dej. kommer ju som sagt kanske längre i mars. typ 3 veckor! :) då måste vi va o sova över o ha filmmaraton! <3

    SvaraRadera