tisdag 15 november 2011

Kattikt bra

I dag på matten gick tiden så sakta att jag trodde den hade stannat(men när går det fort med matte?) så jag klottrade lite i mitt block och lyckades måla en 8om jag får säga det själv) jätte söt katt ^^. Jag kan fortfarande inte fatta hur jag lyckades för jag började med en rosett. Nu låter det kanske som om jag överdriver lite, jag menar... En katt liksom, det kan väl alla måla?! Men jag suger och då menar jag SUGER på att måla( speciellt katter). Glömde tyvärr blocket i skolan men ska lägga in en bild i mon, LOVAR<3 Har för övrigt bara gjort läxor och så klart klämt in lite manga XD hihi. Evelina var ju tillbaks över höstlovet också, saknar henne igen nu när hon åkt :( menmen jag får väl kidnappa henne till jul eller något X ) hehehe. 


Någon mer än jag som längtar till jul eller?
Puss på er så hörs vi snart igen<3<3
                                        OBS! från google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar