onsdag 16 november 2011

Advent på väg

Advent närmar sig, är det någon som köpt adventskalender än? Jag brukar försöka hålla något speciellt vid högtider så i år blir det en adventskalender...Med kattungar! Låter kanske lite knäppt men eftersom jag tycker det är kul att måla och kan (tydligen) måla kattungar, så får det bli så. Det kommer inte vara vanliga kattungar utan jag tänkte blanda i lite personligheter, mönster och färger. Jag kommer lägga in en ny kattunge varje dag från första december till den 24 december (med andra ord, en adventskalender). Nu är saken den att det kan vara lite svårt att komma på 24 olika katter/personligheter, så jag tänkte att ni kan hjälpa mig :D skriv en kommentar med en beskrivning...Alltså din egen kattunge, så gör jag mitt bästa för att måla den ;) Skriv färger(max tre), personlighet, namn och om det skulle vara något speciellt som du vill ha med t.ex. den här har en gloria. Naturligtvis kommer de andra ha färg sedan.
Snälla hjälp mig med ide´er <3 Tjo så länge.
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar